środa, 15 października 2014

"Minimum dwa media" #12 - GDT Craft Bar

Miesiąc temu udało mi się wygrać wyzwanie w Craft Barze, a dziś jestem  tam Gościnną Projektantką. Jest mi z tego powodu bardzo miło :) . Dziś przygotowałam z tej okazji właśnie świąteczną inspirację, oczywiście z piękną poinsencją z Craft Baru :) . Dzisiejszy temat wyzwania to "Minimum dwa media" , ja użyłam tuszu oraz gesso, na który nałożyłam sztuczny śnieg i na to jeszcze dodałam gdzie niegdzie klej z brokatem. Ja przeważnie wszystkie swoje prace tuszuję lekko lub bardziej, nawet te bardzo jasne kartki, ponieważ przytuszowanie daje troszkę innego wyglądu mojej kartce, nie jest ona taka blada. Czyli jest to kartka świateczna #5 :) .




Papiery z Lemoncraft i Uhk Gallery




Craftowy Ogródek Wyzwanie mixed-mediowe

Card and Scrap Udfordring # 84 brug blomster ♥
Sparkles Christmas Challenge CH#45 * For a Child *
Crafty Ribbons  # 104 CHRISTMAS PAST with ribbon
Completely Christmas  # 33 Anything Goes.......With a Twist Add a Poinsettia - TOP 3



























Ostatnio zostałam wyróżniona w Craft Szafie , a dziś wygrałam wyzwanie w Scrapy Land  i zakupy na 15$  w ich sklepie :) , wow ,ależ  sie cieszę i bardzo dziekuję :)


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

6 komentarzy:

  1. zachwycające warstwy, znakomita świąteczna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh this is just the cutest card ever what a lovely image and just is perfect for our challenge over at “ Sparkles Christmas Challenge For a Child “ good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    OdpowiedzUsuń
  3. What an adorable creation this is. Such pretty colours and a stunning flower arrangement too. Thanks for joining us at Crafty Ribbons this time.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful. Thank you so much for joining us at Sparkles Christmas Challenges for our 'For a child' challenge.
    Happy crafting.
    Hugs Helen P (DT) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous creation. love

    thanks for playing with us at Card and scraps

    OdpowiedzUsuń