środa, 12 listopada 2014

Złote Gody - GD Namaste


Dzisiaj, z potrzeby serca tematem, ale również z zachwytu dla  niebieskiego papieru czerpanego ze złoceniami, który użyłam przy okazji karteczki tagowej, powstała właśnie ta oto elegancka i wyjątkowo prosta kartka dla Namaste. Nie mogłam oprzeć się resztkom papieru, jaki mi pozostał, ale na jedną warstwę zupełnie starczyło, jak widać,mało tego, wyszły również i trzy wcale nie małe kwiaty. Tym razem postanowiłam, że papier ten będzie u mnie dzisiajjednak w roli głównej, bo jest naprawdę piękny, prawda? Tak więc nie dodałam zbyt wiele już dodatków, tylko piękną ażurową serwetkę,  inną mniejszą złotą,  sznurek, napis, kryształki, wspomniane wcześniej kwiatki listki z zielonego papieru czerpanego, białego ale i kilka złotych.Całość wydelikatniłam tiulem, myślę więc, że nic tu już więcej nie potrzeba. A kartka z tak pięknej okazji  jak Złote Gody, turkusowo - złota,  mam nadzieję, spodoba sie Jubilatom :) .


Card and Scrap udfordring # 85 Lag på lag ♥
613 Avenue Create Challenge #97 Anything Goes - Honorable Mention


































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

6 komentarzy:

  1. Świetna. I kolor kwiatów - cudny, jeden z moich ukochanych kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to z Toba w ogole nie moge! co jedna kartka to lepsza, strzelę chyba focha i nie będę tutaj zaglądać ;P bo w kompleksy popadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning card, Anna. I finally managed to follow you!
    hugs, Asha

    OdpowiedzUsuń
  4. This card is just beautiful! I love the blue and gold color combination...so elegant! Thanks for propping this against our front door at 613 Avenue Create!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudnie kusisz Ania, by wreszcie sięgnąć po namastowe papiery:)!

    OdpowiedzUsuń